Көлік министрі Алматы облысына жұмыс сапары барысында Қонаев тұрғындарымен кездесіп, олардың сұрақтарына жауап берді, деп хабарлайды AdiletTV ведомствоның баспасөз қызметіне сілтеме жасап.
Жолаушылар тасымалымен айналысатын аймақтық кәсіпорындардың өкілдері саланы дамыту мәселелерін көтеріп, өңірлік автобус парктері үшін жабдықты жаңарту бағдарламаларын жеңілдету шарттарын енгізуді, автобус жүргізушілерінің талап етілетін жұмыс тәжірибесін және «Д» санатындағы жүргізуші мамандығын алудың ең төменгі жасын қысқартуды сұрады. лицензия.
Марат Қарабаев бұл мәселелер өткен жылы бірқатар өңірлерде көтеріліп, 2024 жылдың бірінші жартыжылдығында шешімін табамыз деп уәде етілгенін айтты. Алайда Мәжіліс депутаттары ол кезде министрлікті қолдамай, енді бұл мәселе жаңадан қозғалды.
«Бірінші жартыжылдықта Мәжілістен өтіп, тамыз айына дейін бұл мәселе шешіледі деп үміттенеміз.Онда мынадай шешім бар: жас 23 жасқа дейін қысқартылды, D1 санаты үшін тәжірибе талап етілді. 3 жылдан 1 жылға дейін.Бұл ең жақсы қалаған шешім емес екенін білемін, бірақ әзірге Біз талдадық: 2014 жылға дейін D санаты бойынша 3 жыл ішінде 84 мың адам оқыды, ал талаптар күшейтілгеннен кейін студенттер саны Автобус жүргізушісі мамандығы бойынша оқитындар 4 мың адамға дейін қысқарды.Бұл апатты көрсеткіш.Біз бұл көрсеткішті көрсеткенде Парламент Мәжілісінің спикері бізді түсініп, қолдады», — деп жауап берді министр.
Жүк көлігі саласының өкілдері жүк көліктерінің салмағына бақылауды күшейтуді және халықаралық жүк тасымалдауға шетелдік рұқсат бланкілерін берудің әділетсіз жүйесін талқылауды ұсынды.
Министрлікке тағылған айыптарға жауап ретінде министр ведомство жақын арада ИДБ-ны заңсыз қайта сатуға тосқауыл қоятынын айтты.
«»Рұқсаттардың» төңірегінде көлеңкелі бизнес қалыптасты. Бланкілерді сату комитет қызметкерлерінен емес, бір көлік компаниясынан екіншісіне. Алматыда екі рет ашық пікірталас өткіздік. Нәтижеге сүйенсек, тарихи түрде 50% алғандар. Жыл басындағы барлық формалар осылайша оларды алғысы келеді. Яғни, олар өздеріне жеңілдіктер жасап қойған. Бұл дұрыс емес. Сондықтан әдістемені өзгерткіміз келеді», — деді көлік басқармасының басшысы.
Оның айтуынша, бірінші кезекте министрлік нақты жүктері бар кез келген адам бланкілерді ала алатындай басымдық принципін жояды. Бұл жағдайда қайта сатуды болдырмау үшін пішіндер жекелендіріледі.