Еурокомиссиямен және тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі ұлттық органдармен әңгімеден кейін Tinder танысу қызметі еуропалық пайдаланушыларды өзінің премиум-қызметтеріне неліктен әртүрлі бағалар ұсынатыны туралы хабардар етуге міндеттенді, — деп хабарлайды Aspan.info тілшісі Еурокомиссияның баспасөз қызметіне сілтеме жасап.
Tinder автоматтандырылған құралдарды пайдаланады, мысалы, стандартты бағадағы премиум қызметтеріне қызығушылық танытпайтын немесе мүлдем қызығушылық танытпайтын тұтынушыларды анықтау үшін. Бұл тұтынушыларға жеке жеңілдіктер ұсыну үшін оларға бұл ақпарат қажет.
Дегенмен, Еуропалық Комиссия, тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі ұлттық органдар және Швецияның тұтынушылар агенттігі Tinder иесі Match Group-пен пайдаланушыларды мұндай тәжірибелер туралы тиісті хабарламасыз жекелендірілген баға белгілеуге жол бермеу туралы екі жылға жуық келіссөздер жүргізді. Бұл ұйымдар бұл тәжірибені әділетсіз деп санайды, өйткені ол клиенттердің саналы таңдау жасауына кедергі жасайды.
«Ұлттық тұтынушылар органдарының желісі Tinder мұндай жекелендірілген бағаны тұтынушыларды хабардар етпей, ЕО тұтынушылық заңнамасын бұза отырып пайдаланғанын анықтады. Оған қоса, 2022 жылдың сәуіріне дейін Tinder пайдаланушыларға бұл туралы хабардар етпестен, өзінің премиум қызметтеріне жасына байланысты төмен бағаларды ұсынды. Tinder. тергеу аяқталғанша бұл тәжірибені тоқтатты», — делінген комиссия хабарламасында.
Tinder енді 2024 жылдың сәуір айының ортасына дейін міндеттеме алды:
— тұтынушыларды анық және алдын ала хабардар етпей, жасына байланысты жекелендірілген бағаларды қолданбау;
— тұтынушыларға премиум қызметтерге жеңілдіктер автоматтандырылған құралдарды қолдану арқылы дербестендірілетіні туралы нақты хабарлау;
— тұтынушыларға жекелендірілген жеңілдіктердің неліктен ұсынылып жатқанын хабарлаңыз, мысалы, олар Tinder премиум қызметтерін стандартты бағамен сатып алғысы келмейтіндіктен.
2022 жылы Швед тұтынушылар қауымдастығының зерттеуі Tinder тұтынушылардан әртүрлі ақы алатынын анықтады, бірақ қауымдастық баға белгілеудің қалай негізделгенін түсіне алмады.
«ЕО ережелеріне сәйкес, бизнес тұтынушыларды шынайы ақпаратпен қамтамасыз етіп, олардың таңдауына әсер ету үшін тұтынушыларды жаңылыстыруға жол бермеуі керек. Әділетсіз сауда тәжірибесі туралы директива трейдерлерден тиісті баға ақпаратын анық және түсінікті түрде ұсынуды талап етеді», — деді Еуропалық комиссия.