Бүгіннен бастап жол қауіпсіздігін арттыруға және жол-көлік оқиғаларының санын азайтуға бағытталған заң күшіне енді.
Жаңашылдық халықаралық және республикалық маңызы бар жолдармен жүретін барлық жүргізушілерге қатысты.
– Бұл өзгерістердің негізгі мәні автоматты түрде тіркеу жүйелерімен анықталатын түзу сызықты учаскелерде «орташа жылдамдықтан» асып кеткені үшін жауапкершілікті енгізу болып табылады.
«Орташа жылдамдық» жүріп өткен жолды сол жолды жүріп өткен уақыт аралығына бөлу арқылы есептеледі.
Айыппұл рұқсат етілген «орташа жылдамдықтан» асып кетуіне байланысты 5-тен 40 АЕК-ке дейін болады.
Яғни, жолдардың әр түрлі учаскелерінде «орташа жылдамдық» әр түрлі болады, себебі формулаға сәйкес әр автокөлік автоматты түрде есептеледі.
Бұл жаңалық талдауды ескере отырып енгізілді, себебі қала маңындағы трассалардағы әрбір үшінші адам жылдамдық режимінің асып кетуінің салдарынан көз жұмған.
Осы өзгерістерге байланысты ІІМ жол жүрісіне қатысушылардың барлыған қағидаларды сақтауға және басқа қатысушыларды құрметтеуге шақырады. Жолдағы қауіпсіздікті арттыру — бұл ортақ міндет, – деді ІІМ әкімшілік полиция комитеті ерекше тапсырмалар жөніндегі аға инспекторы Ақтоты Боранова.
Жолдағы қауіпсіздікті арттыру — бұл қоғамның әрбір мүшесінің ортақ міндеті. Ол тек мемлекеттік органдар мен құқық қорғау қызметкерлерінің ғана емес, барлық азаматтардың да белсенді қатысуын талап етеді. Қоғамда жол-көлік оқиғаларының алдын алу және жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында бірқатар шаралар қабылдануы қажет.
Жолдағы қауіпсіздікті арттырудың негізгі бағыттары:
Құқықтық реттеу және заңнаманы қатаңдату: Жолда тәртіп сақтау үшін жол қозғалысы ережелері қатаң түрде орындалуы керек. Жүргізушілер мен жаяу жүргіншілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында жол ережелерін бұзу үшін жауапкершілікті күшейту қажет. Заңды бұзушыларды жазалау жүйесін жетілдіру маңызды.
Білім беру және ақпараттандыру: Жол қозғалысында қауіпсіздікті сақтау үшін азаматтарды жүйелі түрде оқыту қажет. Жүргізушілер мен жаяу жүргіншілер үшін жол қауіпсіздігі туралы ақпараттық кампаниялар өткізу маңызды. Бұл шаралар қоғамда жол ережелерін сақтауға деген саналы көзқарас қалыптастыруға көмектеседі.
Жол инфрақұрылымын жақсарту: Жолдар мен бағдаршамдар, жол белгілері мен жарықтандыру жүйелерінің сапасы да жол қауіпсіздігіне әсер етеді. Жолдардағы ақаулар мен жол белгілерінің дұрыс орналаспауы жиі апаттарға әкеледі. Сондықтан, инфрақұрылымның дұрыс әрі заманауи болуын қамтамасыз ету қажет.
Қоғамдық бақылау мен полицияның қатысуы: Қоғамдық орындарда тәртіпті сақтау үшін бейнебақылау жүйелерін орнату және полицияның жол қозғалысына қатысуын арттыру қажет. Мұндай шаралар қылмыс пен құқық бұзушылықтың алдын алу мен қылмыстарды анықтау мүмкіндіктерін арттырады.
Жас жүргізушілерге арнайы оқыту: Жас жүргізушілер көбінесе жолда сақтықты елемей, өз әрекеттерінде қателіктер жіберуі мүмкін. Сондықтан жас жүргізушілерге арнайы жол қауіпсіздігі тренингтерін өткізу қажет. Бұл олардың жолда қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын арттырады.
Алкоголь мен есірткіге қарсы күрес: Жолдағы қауіпсіздіктің тағы бір маңызды аспектісі — мас күйінде көлік жүргізудің алдын алу. Бұл мәселемен күресу үшін мас күйде көлік жүргізу үшін жазаны күшейту, полицияның тексеру шараларын арттыру, сондай-ақ халықты ақпараттандыру жұмысын жандандыру қажет.
Жол қозғалысын бақылауды арттыру: Полиция мен құқық қорғау органдарының қатысуы арқылы жолдағы қауіпсіздікті арттыруға болады. Бұл мақсатта патрульдеу және арнайы операцияларды күшейту қажет. Сонымен қатар, жол қозғалысы ережелерін бұзатын жүргізушілерге қатысты жазаны қатаңдату қажеттігі туындайды.
Қорытынды:
Жол қауіпсіздігі тек мемлекеттік органдар мен полицияның ғана міндеті емес. Бұл мәселе қоғамның әрбір мүшесінің жауапкершілігін талап етеді. Әрбір азамат жол ережелерін сақтауға, қауіпсіздік шараларына бейжай қарамауға тиіс. Бірлескен күш-жігер мен жоспарлы жұмыстар арқылы жолдағы қауіпсіздікті арттыруға қол жеткізуге болады.