16.3 C
Shymkent
20 сентября, 2024
Жаңалықтар Қоғам

Премьер-министрге қазақстандықтардың кейбір санаттарының жалақысын көтеру ұсынылды

Сенатор Ғалиасқар Сарыбаев Премьер-Министр Олжас Бектеновке депутаттық сауал жолдады. Депутат мектеп психологтарының жалақысын көтеріп, құқықтық жағдайын жақсартуды ұсынды, — деп хабарлайды AdiletTV тілшісі.

Сарыбаевтың айтуынша, Қазақстанда, әсіресе ауылдық жерлерде психологиялық көмек көрсету жүйесі дамымаған. Соның салдарынан мәселелер дер кезінде анықталып, жастарға психологиялық көмек көрсетілмейді.

Сенатор атап өткендей, балалардың психологиялық жағдайы мен мінез-құлқындағы алғашқы проблемалар мектепке дейінгі және мектеп жасында айқындалады. Сондықтан мектеп оқушыларына жеке психологиялық қолдау көрсетудің қолжетімділігі мен сапасын арттыруға баса назар аудару қажет. Дегенмен, бұл салада бірқатар мәселелер бар.

«Орташа есеппен 1,5 мың бала оқитын мектептерде 60 сынып, ал 4500 және одан да көп оқушысы бар білім беру ұйымдарында 170-тен астам сынып бар.Яғни, бір психолог 2000-ға дейін оқушыға және ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға қызмет көрсетеді.Психологиялық қызмет. Қазіргі уақытта мамандар үлкен қысымға ұшырайды және кейде мұқтаждардың барлығына көмек көрсетуге үлгермейді», — деді депутат.

Мәселені шешу үшін парламентарий мектеп психологтарының стандартты санын есептеуді қайта қарауды және оған сыныптар жиынтығының градациясына сәйкес түзетулер енгізуді ұсынды.

«Психологтар мектеп ұжымына 1987 жылы ресми түрде енгізілгеніне қарамастан, олар әлі күнге дейін құқықтық мәртебесінен айырылған.Психологиялық қызмет мамандары тар профильдегі сарапшылар екенін ескере отырып, оларды лайықты еңбекақы деңгейіне жеткізу қажет. », — делінген депутаттың сауалында.

Бұған дейін Астанада 500-600 мың теңге жалақыға таппай жүргендер туралы жазған болатынбыз.

Бөлісу

ҚАТЫСТЫ ПОСТТАР

Данияр Өтемұратов 5 жылға бас бостандығынан айырылды

Көлік министрі жеке тұлғалар тарапынан қысым болғанын айтты

admin

ТҮРКІСТАН: СОТТАРМЕН ҚАРАЛҒАН ҚЫЛМЫСТЫҚ ІСТЕР 25,7 ПАЙЫЗҒА АЗАЙҒАН

admin