Кейбір қазақстандықтар «Отбасы банкінің» кейбір қызметтерінің жұмысында ақауға тап болды, — деп хабарлайды Aspan.info тілшісі.
«Жұма күні, 1 наурызда «9-20-25» бағдарламасы («9-20-19» – «Отау» бағдарламасы) іске қосылып, бірден не база, не жүйе істен шықты. ‘көптеген сұрауларға төтеп бере алмайды. Басқа бағдарламаларға өтініш берген адамдар да сол күннен бастап өтінімдерді аяқтай алмайды, өйткені Blockchain-ге қол қою мүмкін болмағандықтан, сайт қате көрсетеді. Көптеген қоңырауларға операторлар дерекқор деп жауап берді. жұмыс істемеді және оның қашан жөнделетінін ешкім білмеді. «Тек бүгін (5 наурыз — шамамен) олар ертең жүйені қайта іске қосатындарын айтты. Еш жерде ресми ақпарат немесе кері байланыс жоқ. Банктің реакциясы өте қатты. баяу.»
Біз «Отбасы банкіне» сұраныс жібердік. Банктің баспасөз қызметі 1 наурызда Blockchain технологиясы бойынша кепіл шарттарын электронды тіркеу қызметінің жұмысында техникалық үзілістер болғанын растады.
Банк сәтсіздік Отау бағдарламасы бойынша өтінімдерді қабылдаудың басталуымен байланысты емес екенін атап өтті. Бағдарлама мен блокчейн технологиясы — бұл ешбір жолмен өзара әрекеттеспейтін екі түрлі процесс.
«Блокчейн – бұл жеке деректерді тиімді және қауіпсіз сақтау және өңдеу қызметі. «Отбасы Банкі» бұл қызметті «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы ұсынады. Сәтсіздік уақыт белдеуінің өзгеруіне байланысты. Ақпараттың үлкен көлеміне байланысты. , деректерді синхрондау кешіктірілді. «Кепіл шартын тіркеу Blockchain арқылы қашықтан ғана емес, сонымен қатар бұл қызметті нотариустан немесе Халыққа қызмет көрсету орталығынан алуға болатынын атап өткім келеді. 10:00-дегі жағдай бойынша. 6 наурызда Blockchain қызметі қалыпты жұмысын қалпына келтірді», — деп хабарлады банктің баспасөз қызметі.
Сондай-ақ банк олардың порталы ақаусыз жұмыс істейтінін және 5 наурыз күні кешке 4500 өтінім сәтті қабылданғанын айтты.
Бұған дейін қазақстандықтардың уақыт белдеуін өзгерткеннен кейін eGov жүйесінде қартайғанын жазған болатынбыз. Осыдан кейін олар кешірім сұрады.